2012-05-02

Det närmar sig med stora steg. Jag börjar bli lite nervös och ängslig som jag alltid brukar bli. Ska allt klaffa? Är mina utskrifter gångbara som bokninar och biljetter? Det har alltid funkat hittills och lär väl göra så även denna gång.


Så här kommer det se ut när jag lägger upp bilder. Denna första bild visar förberedelser. Imorgon kväll ska jag arbeta till kl 19. Sedan hem och packa det sista. Fredag jobbar jag också hela dagen och åker från Kristinehamn kl 17:32. Jörgen skjutsar mig till tåget i år. Förra året var det självklart att Lina skulle skjutsa mig.

Planet lyfter 10:45 lördag förmiddag. Jag sover alltså en natt i Stockholm innan jag flyger.

När jag läst det jag hittills skrivit i detta inlägg, märker jag att jag är lite "kort". Det är så jag känner mig nu också. Sammanbiten, allvarsam och rationell.

Jag är lite tagen av att datumet jag sett fram emot så länge nu närmar sig så att jag knappt hinner med.

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer: